четверг, 25 мая 2017 г.

На чашечку кави з дизайнером Світланою Коваль.Кулінарна книга.

Привіт )
З вами я Світлана Коваль, і чашечка кави сьогодні буде дуже доречна, так як розглядатимемо Кулінарну книгу )))
Признаюсь вам, я дуже рідко роблю блокноти чи то кулінарки, але дуже радію коли випадає нагода, а результат тішить око!

Привет )
С вами я  Світлана Коваль, и чашечка кофе сегодня будет очень уместна, так как будем рассматривать Кулинарную книгу)))
Признаюсь вам, я очень редко делаю блокноты или кулинарки, но очень рада когда выпадает возможность, а результат радует глаз!


До речі, дивіться,яку гарну фішечку я зробила, за допомогою епоксидної наклеєчки і гудзичка )))
Кстати, смотрите, какую хорошую фишечку я сделала, с помощью эпоксидной наклеечки и  пуговки)))

Колекція "Delicious Recipеs"  просто неймовірна,  ніжна,  свіжа і дуже надихаюча  на кулінарні шедеври .
Коллекция  "Delicious Recipеs"  просто невероятная, нежная, свежая и очень вдохновляющая на кулинарные шедевры.


Кулінарка, має чотири умовних розділювачі, які власниця зможе підписати самостійно.
Кулинарка, имеет четыре условных разделители, которые владелица сможет подписать самостоятельно.







А в кінці є велика кишенька, а також такі милі конвертики, для секретнх рецептиків ))))
А в конце большой кармашек, а также такие милые конвертики для секретнх рецептиков))))

І спинка з написом - Love, адже найголовнішим інгредієнтом кожної страви є саме любов.
И спинка с надписью - Love, ведь главным ингредиентом каждого блюда есть именно любовь.


Дякую, що читали, дивились та випили зі мною чашечку кави)))
Натхнення вам!
Спасибо, что читали, смотрели и выпили со мной чашечку кофе)))
Вдохновения вам!
Материалы коллекции "Delicious Recipеs":





3 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Яка ванільно-смачна кулінарочка! Вибачте, що видалила попереднє повідомлення - відправилась недописана фраза. Буває ж таке.:)))

    ОтветитьУдалить